mari ikut

wow weeee~

pregnancy calendar

Tuesday, November 30, 2010

selamat datang DISEMBER!


Salam!

i LOVE December!!

hihihi.. itu sj yg mampu diucapkn. bulan yg dnanti2kn akan tiba, kurang dari satu jam... harap2, disember tahun ni adalah lebey baek dpd tahun lepas. tahun lepas nye disember mmg disaster. haha.

dats all yg ina nk coretkn mlm ni.. next time kite jumpa lagi..

lastly but not least...

WELCOME DECEMBER & PLEASE BE GOOD TO ME YEAH!!! :D

Sunday, November 28, 2010

Selamat Pagi!


Salam!

guys.. arini, jari jemari ina semacam nk menari je atas papan kekunci yg comel ni... hihihi.. tp xtau nk type mende...

just nk wish, selamat pagi wat semua!!! ;) smoga hari ni & hari2 akan datang korg dpt tempuhi dgn baek, kesihatan pon baek, emosi pon baek, pendek cite, semua pon baek la ek.. amiin~

wat yg masih bercuti tu.. ape aktiviti yg korang wat spanjang cuti ni?? ina dh naek lemau kat rumah.. haha. tp ok jugak, leh memutihkn diri semula serta memboolatkn diri. muahaha. part boolat yg xbes nye. ;P

k la guys, jg diri, jg kesihatan ea.. wassalam. :D

Saturday, November 27, 2010

tak berteman dengan cinta!




hope u guys love dis clip n enjoy the song! :)

lagu ni mmg berkait sngt dgn life ina skrg nih... :D

Monday, November 22, 2010

Selamat Bercuti!


Salam!

wat semua pembaca sekalian, selamat bercuti ina ucapkn wat mereka yang bercuti panjang terutama sekali mereka yg sekapal, seperahu dgn ina dlm bidang pendidikan. smoga kalian manfaatkn cuti pnjg dgn aktiviti yg berfaedah ea.. :) wat anak didik yg ina sayangi, jgn lupa buat ulangkaji masa cuti... ada habuan menanti kamu bukak sekolah nnt..

wat kawan2 yg tgh tunggu result posting, manfaatkn cuti ni bersama keluarga.. rehatkn diri, persiapkn mental n fizikal sbb korang posting awal tahun nnt pasti byk keje... hihihii

kla.. tu je wat mase ni nk tulis. jari jemari ni xreti nk menari lama2 dh atas keyboard lappy tersayang... ;)

wassalam!

Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha!


Salam!

bertemu lagi kita dlm entry yg terbaru. agak lame jugak ina xupdate en.belog ni, akibat terlampau bz dgn urusan d sekolah. alhamdulillah, hari ni berkesempatan utk update en.belog...

so, amcam korang? esok nk sambut aidiladha kn... korg ready dh ker? ina xsabar nk lik kpg ni... ptg ni ina berangkat dr Oya utk balek ke Sibu... sambut aidiladha bersama kluarga tersayang... harap2, perjalanan balek nnt berjalan dgn lancar la ea.. insyaAllah...

mcm mane lak ngn sekolah? dengar2 ade sekolah yg dh cuti... sronok ar kalo gtu kn...sekolah ina cam biase r, x cuti... huhuhuhu.. tp xpe, nk setelkn pape yg patut kat kelas ni dulu seblum bercuti sebulan lebey.. ms cuti nnt xyah pening2 nk dtg cni lik kan... ;)

kla semua.. harap2 korang bahagia bersama family tersayang, berhati2 d jalan raya k... makan mknn juadah raya tu, jgn overdose lak.. mkn ikut limit ea.. jgn over limit, nnt ade lak yg ter-admit! ;)

lastly but not least...

SALAM AIDILADHA WAT PEMBACA SUARAHATI-MARLINA!! :D