mari ikut

wow weeee~

pregnancy calendar

Tuesday, October 11, 2011

dengar sekali tros jatuh cinta...


as salam!

guys... first time ina dgr lagu ni, ina dh jatuh cinta.. jatuh cinta dgn melodi n lirik die.. lirik die mmg sedap kalo dihayati... n ada kenangan tersendiri mase ina dgr lagu ni utk pertama kalinye... ape kenangan nye? ina rasa part ni, biarla ia jadi rahsia kami saja... ina mengambil langkah utk tidak mnceritakannya di sini... biarlah kami je yg tahu... kan mr.cinta..? :)

papepon, enjoy the song guys..





berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]

♥♥♥ tengkiu mr.cinta ♥♥♥


as salam!

guys... ina nk share satu lagu yg lirik die sngt2 sedap.... n tengs to mr.cinta for the song - tengkiu syg... lirik nya meaningful aie.. it!!

harap readers enjoy the song n hayatila lirik die eh...





Tuhan memberikanku cinta
untuk ku persembahkan hanyalah padamu

Dia anugerahkanku kasih
hanya untuk berkasih berbagi denganmu

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

hampa terasa bila ku tanpamu
hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
hanya dirimu satu yang aku inginkan
ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
atas restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

Kejohanan Olahraga MSSR Peringkat Daerah Dalat 2011


as salam!

alhamdulillah.. pada 6 dan 7 Oktober yg lepas, kejohanan olahraga MSSR pringkat daerah Dalat 2011 telah berlangsung dengan jayanya.. kejohanan ini telah berlangsung di Stadium Perpaduan Dalat dan disertai oleh sekolah2 rendah daerah Dalat... terima kasih kepada semua yg terlibat secara langsung mahupun tidak langsung...

swaktu kjohanan berlangsung, ina ditugaskan utk mjadi emcee @ mc @ pengacara majlis..... yg syok nye jd mc ni - akan duduk dlm bilik ber-aircond. utk tahun lpas, ina telah ditugaskn utk mjadi penjaga masa... jd, sharian ina dok berjemur di bawah terik matahari... mmg gelap ar kulit ms tu.. so, stakat ni, ina punya pengalaman yg berbeza utk kjohanan olahraga... kite tunggu plak taun depan, tugas ape plak akan ina dpt.. hek2...

ms jd mc ni, ade la individu2 yg x berpuas ati dgn ina.. derang bilang, ina xsepatutnya jd mc, ina sepatutnye bertugas d bawah mcm mereka... alasan mereka cuma satu.. sbb ina merupakan salah seorang Pegawai Teknik KOAM Gred 3... ina hanya mampu senyum je kat derang....

tp kan, ms btugas tu, ina agak kurang sihat.. demam lagi utk kali ke brapa dh taun ni.. huhuhu... jd, agak kurang la suara ina berkumandang ms btugas tu... lagi satu, cikgu2 yg sm skolah ina, smua bilang, suara ina agak lain.. mana xlain, kalo dh flu tu, mesti la suara berubah... kan...? hikhik... alhamdulillah, walaupun flu plus batuk, ina bjaya jugak laksanakan tugas yg telah dpertanggungjawabkan dgn baik... :)

utk pengetahuan pembaca smua la kan.. stakat ni, kejohanan olahraga ni merupakan kali kedua ina dberikan tugas sbg mc utk program pringkat daerah... yg pertama hari tu, mc utk majlis sambutan hari guru.. mmg byk beza tau... esp dr segi penyediaan teks mc... kalo majlis formal, kite kene siapkn teks penuh dr awal hinggalah habes majlis... tp kalo mc utk sukan ni, penyediaan teks hanyalah utk upacara pembukaan dan penutupan... selebihnya, gunalah pengalaman sendiri.... tp kan, ina sedar, byk lagi ina perlu belajar dr mc2 senior daerah ni.. insyaAllah, nk jadi mcm mereka jugak nnt... huhuhu..

papa pun, kalo korang takut nk jd mc, try la skali.. insyaAllah, pasti korg nk lagi pasni tau. mcm ina dulu, xpnah terfikir pun akan terjun dlm bidang ni... tup2 skrg, ade je majlis pringkat skolah, name ina akan naik utk jd mc.. kalo xnaik tu, kira syukur sngt2.... hehehe.... n utk informasi tambahan lagi, insyaAllah, blan depan, genap setahun la ina brada dlm bidang mc... :)

kla guys.. next time ina update lagi... nk setelkn keje ckit ea.. wassalam.. :)




Tuesday, October 4, 2011

be strong.....


Monday, October 3, 2011

Vacation v3.0


as salam!

alhamdulillah... tahun ni, dberi kesempatan lagi utk pergi berjalan2.... vacation v1.0 & v2.0 last few months - klik sini utk refresh balek or bg yg nk tahu destinasi nye...

utk vacation v3.0 plak, wpun pendek, tp akan mjadi salah satu kenangan dlm hidup ina.. puas hati sngt2 sbb tujuan utama vacation tersebut tercapai. n ade unexpected things happened. alhamdulillah, syukur pdMu ya Rabb...



InsyaAllah, Vacation v4.0 akan menyusul plak hujung tahun nnt.. insyaAllah... ;p