mari ikut

Monday, August 12, 2019

G.A.G.A.L


G-A-G-A-L


Setiap manusia pernah merasa gagal.
Aku juga pernah melaluinya satu ketika dahulu.
Gagal dalam pelajaran.
Namun, aku bangkit.
Bangkit untuk ubah kehidupan, kehidupan di masa akan datang.
Dengan semangat dan kecekalan, aku berjaya capai apa yang aku inginkan.

Namun,
Gagal itu datang lagi. 
Tetapi, dalam bentuk yang berbeda.
Bentuk yang tidak ku sangka.
Aku yakin, semua itu ada hikmahnya.
Cepat atau lambat, akan aku fahami.
Kenapa semua ini berlaku.

Terima Kasih Allah.
Uji aku lagi.
Aku percaya.
Allah uji kerana Allah rindu, 
Kerana Allah sayang.
Semoga aku terus kuat.
Semoga aku terus tabah.
Semoga aku terus tenang.
Menghadapi semua ini.



"People come into your life either as a blessing or a lesson.  There's benefit in both.  Take the blessing and learn the lesson."


No comments:

Post a Comment