mari ikut

wow weeee~

pregnancy calendar

Tuesday, February 15, 2011

aktiviti bulan Februari


Salam!

guys..... kat cni kan, bulan 2 dh mcm2 aktiviti yg berlangsung... mule2, kene tolong guru2 senior utk latih dak koir... pastu, ade sambutan Maulidur Rasul Peringkat Daerah Kecil Oya plak... pasni, ina sibuk melatih pasukan bola jaring skolah... xtau la ape lagi aktiviti yg akan berlangsung nnt.... kite tunggu dan lihat je.. kalo big boss bagi tugas, SYMP le jawab nye.. hehehe... korg tau x ape SYMP ni??? meh ina share knowledge (knowledge la sangatttttt~) ckit....

SYMP ni apek nye keje lah... tibe2 type bnda alah ni ms chat. ina blur mule2. ingt bnda alah ape lah SYMP ni... rupe2 nye.. Saya Yang Menurut Perintah... hahaha.. ada singkatan rupe nye.. eh, ke korg dh tau???? ke ina yg tertinggal bas niii... huhuhuuhhu... xpe2.. bg yg xtau sm mcm ina, anggap la bnda ni bnda baru utk korang ek.. sm2 kite aplikasi kn penggunaan SYMP dlm khidupan seharian... :P

kla guys.. melalut plak ina... hehehe.. k k.. ni ina nk upload gmbr aktivti koir d SJK (C) Yak Tee sempena perasmian dewan baru derang + sambutan tahun baru Cina jugak kat skolah derang.. YB Fatimah dtg skolah utk merasmikan bnda alah tu.... then, gmbr sepanduk2 ms sambutan Maulidur Rasul Peringkat Daerah Kecil Oya...

: @ SJK (C) Yak Tee; pasukan koir SK DPM bergabung Yak Tee :


: Sepanduk SK Kpg Senau :


: SK Kpg Bakong :

: ini sepanduk sekolah ina :) :


: cube teka ape ade dlm LOVE ni :

No comments:

Post a Comment