mari ikut

wow weeee~

pregnancy calendar

Friday, February 18, 2011

Salam Hari Lahir!


Salam!

15 Rabiul Awal 1405H - 15 Rabiul Awal 1432H
27 tahun bernafas d bumi yg Maha Esa. ALHAMDULILLAH

SELAMAT HARI LAHIR INA!!



sebelum tu.. ina nk mintak maaf bebanyk.. sbb menimbulkn kekonfiusan pada sesetengah individu.. (dan ada yg tanye, ade jugak yg ckap xbek menipu...) huhu...

k guys.. rs nye, entri yg lepas ina dh btau pasal 15 Rabiul Awal, myb ade yg xfollow kan.. xpe2...
korg leh view entri ni lik...

bg ina la kn, xsalah rase nye kalo kite nk celeb birthday kite ikut kalendar Islam... sbg umat Islam, xsalah kita mengagungkn kalendar Islam... xkan nk celeb hari raya, puasa je br nk ingat kalendar Islam.... kalo boley, dlm kehidupan kite seharian pon, kita boley rujuk n guna tarikh2 dlm kalendar Islam ni... contoh la kn, tarikh utk akad nikah ker, tarikh sanding ker (ni x, trend skrg, nk khwen, pilih tarikh yg bes2 mcm 11.11.11. sigh.) tarikh bday dan lain2... hurm.. tu cume pandangan ina yer... sorry la kalo ade yg x sependapat dgn ina... huhu..

btw, bg yg wish kat FB, sms ina, wish dpan2... tengkiu soooooo much utk doa2 kalian... amiin!!!!!! ALLAH saja yg dpt mbalas smua tu... :D

so, mlm ni.. jom ikut ina... kita g makan kat Mya's Cafe.... sape2 yg berdekatan Mukah tu, kalo rasa xmalu, meh ar join.. tp jgn la lupe bwk hadiah ke, buah tangan ker... hahahha.. ina akan ade kat sane mlm ni.. ehek! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
kla guys.. rs nye tu je nk melalut arini.. nk rehat2 dulu.... take care ye smua.. hepi2 slalu... muah muah muah!!! daaa


ehem2.maafla kalo ade yg terasa ke ape.. ini cume pendapat peribadi. harap maklum.

2 comments:

  1. selamat bestday ngan kitak.semoga panjang umor dan di murahkan rezeki,di permudahkan urusan dunia dan akhirat.err 27 dah umo.hehehe.sekejap masa meninggalkan kita.hehehe

    ReplyDelete
  2. tengkiu ktk..... amiin!!!!!
    aok oo.. 27... tua dh tok... huhuhu

    ReplyDelete