mari ikut

Sunday, August 8, 2010

ada-hadiah-drpd-ayahanda!


Salam!

arini, abah lik dr mesyuarat kat Penang. masa die g penang aritu, aku xsmpat nk jumpa die. flight die dr Sibu-Penang pagi 5ogos. aku lak, smpi Sibu mlm... mane nk sempat jumpa kan. baru arini berkesempatan utk ketemu dgn nya... mak ambik abah kat airport, then derang smpi rumah dlm tgh ari td, aku masa tu dok sibuk kat dapur, masak utk lunch... arini aku masak nasi ayam, sotong sambal, sayur tauge. special utk abah yg balik arini... slerup~ dap dap!! ;)

pastu, lpas abah makan, aku tgk tv, godek2 fb, tp xde yg menceriakn hariku. agak bosan jugak bile hujung minggu dok kat rumah jer kan + kondisi aku yg xbrape nk elok ni... huhuhu.. lpas solat zohor, aku pun baring2 atas katil smpi terlelap... ni effect ubat yg aku telan b4 solat... hihihihi... lewat petang jugak la baru aku tsedar dr tdo.... aku trun bawah, godek2 dapur; kot2 ade benda best utk d telan. hahaha. last2, aku wat air utk d minum jer...

smbil2 minum, aku tgk tv. xde citer menarik pon. abah trun dr atas, bwk sumthing. pastu die bg kat aku dat sumthing. guess wat?? hahahaha... aku dpt camera~ yippie!! lm dok ngidam camera ni.. tengkiu abah~ ;)) *hati berbunga riang*



aku dr dulu smpi skrg tringin nk bli camera. ms prog kpli dulu pun dok tringin nk dpt kn 1, tp, bila fikir2 balik, xjadi nk beli... last2, baru hari ni hajat termakbul... alhamdulillah....

wpun camera tu biase2 je, bukan yg dslr spt dlm wishlist aku tu, tp aku tetap bersyukur. ade rezeki lebih nnt, aku nk bli lak dslr gune gaji sendiri. insyaAllah... ;)

lastly but not least.........

THANKS ABAH!!!!!

No comments:

Post a Comment