mari ikut

wow weeee~

pregnancy calendar

Thursday, July 29, 2010

cinta-ice-lemon-tea-dan-sirap-limau


Salam!

arini cam terasa nk tulis sal 2 benda ni plak. bukan ape, tiba2 je tringat... hihihi... ingt lagi, satu masa dulu kan, ms study la... suke ngat order 2 air ni masa mkn.. lepas mkn, minum air ni, akan rasa semacam... fresh je rasa.. haha.. tp kadang2, order yg suam. sbb org kata, kalo lpas mkn, x elok minum air sejuk... so, aku amalkn la minum teh o limau suam... dap gak rasenye... ;)

tp, hari ni bukan nk cite psl kenangan lama.. tp nk citer yg aku jumpa sum1 yg suka gak 2 jenis air ni... haha.. tiap kali makan je, die pasti order air ni.. mmg favo kate nye.. wah, tkejut gak mase 1st time kuar... hahha. so, tiap kali masa mkn, snang je, order air yg sama, xyah susah2 fikir, n xyah nk susah2kn org yg buat air kat kdai tu.. =)

mmg la bg korang xde yg istimewa nye kan.. ape la special nye ice lemon tea n sirap limau ni.. tp bg aku, share kgemaran dgn sum1 yg special, adalah satu yg teristimewa.... akhir skali....


"abg, teh o ais limau se!"




~sirap limau juga kegemaran kami~

No comments:

Post a Comment