mari ikut

Thursday, July 22, 2010

r e s t u


Salam!

arini nk cakap pasal restu dlm sesebuah hubungan... stiap hubungan, kira nya kita nk die berjalan dgn baik, lancar, bahagia, kene ada restu. xkisah la restu dr sapa2 la kan. tp, restu tu penting..

antara restu yg penting adalah restu dr pihak keluarga.. sekiranya d awal perhubungan, kita telah mendapat tentangan dpd keluarga, apakah jalan yg terbaik patut kita ambil? berpisah secara baik? atau teruskn hubungan tersebut & cuba dptkn restu dpd phak keluarga... mmg la ini memerlukn masa yg agak lama.

tp mampukah diri ini utk melakukn itu smua? kuatkah diri ini menghadapi segala dugaan & rintangan yg Allah berikan? kerna aku hanya insan hina, aku tahu limit aku, aku tahu kebolehan & thp keyakinan diri sendiri.... dah, aku xtahu dh nk tulis ape lagi. yg pasti, aku ngah down.. aku harap, ada sinar menanti diriku d masa hadapan..

"Ya Allah ya Tuhanku, berikanlah aku petunjuk, berikanlah aku kekuatan di saat aku d duga olehMu satu ketika dahulu.. aku hanya berserah segalanya padaMu.. amin..."

*penulis sedang emo. harap maklum.

No comments:

Post a Comment