mari ikut

Saturday, July 10, 2010

-a k u-y a n g-t e w a s-


Salam!
aku yang tewas.......

itulah entri terbaru... baru hari ni aku berkesempatan utk menulis wat tatapan anda semua... bukan aku malas, cuma lately aku bz(kerja+berperang dgn perasaan sendiri)=xda masa nk update blog

tewas? tewas boley dtg dlm pelbagai bentuk... tewas dlm pertandingan, tewas dlm percaturan, dan lain-lain lagi... tp kali ni, aku betul2 dah tewas dgn perasaan ku sendiri... aku gagal utk melawan kesepian yang aku rasai.. akhirnya, aku menangis sendirian mengenang nasib yang menimpa diriku.....

setiap hari ku rasakn hidupku dh xbermakna... tp..., aku silap.. smua ini adalah ketentuan Illahi! aku bersyukur kerna aku telah sedar awal sebelum terlewat.... bukan kita mahu smua ni berlaku... tp, inilah yang d katakan telah tersurat sejak azali... kita seharusnya menerima dengan redha, kerana, Dia lebih mengetahui apa yang terbaik buat kita... smua nya ada hikmah kan kawan2.....

apa2 pun... aku harap, kesedihan yang aku alami ini akan cepat berlalu.......... amin.....

No comments:

Post a Comment